fot. Patryk Tarachoń

Czy musisz być koniecznie w social-mediach?

Czy warto założyć konto w portalu społecznościowym? Co publikować w social-mediach? W jakich portalach społecznościowych warto być? Książka która być może wyjaśni Ci dlaczego Internet nie jest aż tak zły! Recenzja książki „Ty w social mediach”, której autorem jest Marcin Żukowski!

Jeżeli jesteś ciekaw skąd zainteresowanie i na czym polega fenomen portali społecznościowych takich jak Facebook, Twitter czy Facebook i jakie korzyści mogą dla Ciebie przynieść działania w tych portalach społecznościowych, dobrze, że tu jesteś!

Chciałbym Tobie opowiedzieć o książkę po którą warto sięgnąć, ponieważ zawiera podstawową wiedzę z budowania marki osobistej w sieci. Jako, że Internet niesie za sobą wiele korzyści, warto je wykorzystywać. Dlatego porozmawiajmy o tym dla kogo jest poniżej wymieniana przeze mnie książka, oraz o czym konkretnie.

 

Autor i jego marka osobista

Marcina Żukowskiego poznałem dzięki książce i szczerze mówiąc po nazwisku nie udało mi się Go znaleźć w przeglądarce. Dopiero po blogu CyfrowyTubylec.pl którego jest autorem. Prowadzi szkolenia dla osób prywatnych oraz firm. Jest również doradcą marketingowym i wykładowcą na Uczelni Łazarskiego. Poza  „Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego”, którą wzięliśmy na warsztat, napisał jeszcze „Twoja firma w social mediach”. Prywatnie ojciec i mąż.

 

Dla kogo jest książka ,,Ty w social-mediach”?

Z mojego punktu widzenia nie jest to książka dla ludzi którzy nastawiają się na nowe technologie i aplikacje z pogardą. Marudy znajdą powód do którego mogliby się przyczepić. Książkę warto odłożyć po przeczytaniu rozdziału, przemyśleć i wrócić po kilku godzinach lub następnego dnia.

 

Wbrew pozorom czyta się ją szybko i nie ma problemu ze zrozumieniem co autor ma na myśli. Jeżeli jesteś bardzo młody ,,Ty w social-mediach” uświadomi Ci jak ważne jest to co publikujesz i z jakich powodów warto przemyśleć każdą publikację nawet w Snapchacie czy na Facebooku. Nieprzemyślane zdjęcie na Instagram również ma swoje konsekwencje.

Dla rodziców, dziadków czy po prostu starszego pokolenia opisywana książka wyjaśni do czego poszczególne aplikacje służą i jak się je wykorzystuje. Nie brakuje wypowiedzi znanych twarzy z branży marketingu oraz statystyk i badań odnośnie korzyści płynących z użytkowania 100% smartphone’ów i Internetu.

 

Czy warto kupić książkę o social-mediach?

Na początku spodziewałem się tylko porad odnośnie jakie działania marketingowe stosować aby aktywność w mediach społecznościowych miała sens i pozytywny odbiór. Natomiast po ,,podręczniku budowania marki osobistej dla każdego” wiem, że oprócz tego autor wyjaśnia do czego są social-media i jak ich używać aby zdobyć pracę i dobrze się za ich pośrednictwem prezentować.

 

,,Zakamarki Marki” – książka dla blogera?

 

Momentami książka mnie nudziła, a innymi po prostu przerzucałem strony na następne, pomijając rozdziały, które uznałem za oczywiste. Pomimo tego ten tytuł zamieszczam do listy moich ulubionych książek i najlepszych jakie miałem okazję przeczytać.

Jest o tym jak prowadzić blog, profile w znanych portalach społecznościowych, jakie korzyści to za sobą niesie i dla kogo jest obecny Internet. Podsumowując warto zwrócić uwagę na tę książkę i poznać temat jeżeli chcesz poznać dzisiejszy świat i pojąć dlaczego nie warto się przed nim bronić.

Subscribe
Powiadom o
guest
21 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Paulina Radziszewska
Paulina Radziszewska
9 marca 2018 22:04

Miałam okazję przecztać tę książkę i przyznam, że jestem nią zachwycona. Jest napisana prostym językiem. Jest sporo książek o marketingu, ale są one tworzone w stricte przez marketingowy język, który nie każdy zrozumie.

Patryk Tarachoń
Patryk Tarachoń
10 marca 2018 13:05

Właśnie to jest najlepsze w tej książce, że jest napisana do osoby która nie musi znać tematu social-media, a chciałaby poznać czym jest taki Facebook czy Snapchat.

Anonimowy
Anonimowy
7 marca 2018 11:36

Ta książka przydałaby się moim rodzicom. Zupełnie nie rozumieją technologii.

Patryk Tarachoń
Patryk Tarachoń
8 marca 2018 19:12
Reply to  Anonimowy

Jeżeliby czytali to możesz im sprezentować. Nie potrzeba okazji, książka też nie jest droga. Właśnie dla osób które nie pojmują czym są social-media lub nie interesuje to ich, to masz podstawę aby zastanowić się nad tym. Ja osobiście polecam.

Joanna Bogielczyk
Joanna Bogielczyk
6 marca 2018 09:13

Będę polecać osobom, które wahają się przed działaniami w mediach społecznościowych, a prowadzą firmy. Książka wskaże korzyści i myślę, że pomoże podjąć decyzję.

Patryk Tarachoń
Patryk Tarachoń
7 marca 2018 00:22

Dla kogoś kto jeszcze nie podjął decyzji, nie rozumie SM lub chce się dowiedzieć czegoś więcej, książka naprawdę godna polecenia. Dzięki za odwiedziny! 🙂 Pozdrawiam!

Anonimowy
Anonimowy
5 marca 2018 18:40

Bardzo lubię książki o marketingu internetowym i polecam tę książkę wszystkim co o social-mediach nie mają bladego pojęcia. Po prostu z niej dowiedzą się wszystkiego co istotne i warte wiedzy. Statystyki tak jak Patryk mówi są dobrym dowodem dlaczego warto korzystać a sama książka w sobie dużo wyjaśnia dla niewtajemniczonych.

Patryk Tarachoń
Patryk Tarachoń
7 marca 2018 00:21
Reply to  Anonimowy

Dziękuję za opinię. Zgadzam się z Tobą, również lubię książki o marketingu internetowym, a zwłaszcza o social-mediach i blogosferze.

Anonimowy
Anonimowy
5 marca 2018 18:20

Myslalam ze to jakis post o tym jakie korzysci plyna z internetu ale w sumie po naglowku z ksiazka mozna sie domyslic. Wlasnie szukalam czegos o tym bo chcialabym wiedziec czym jest snap jak to mowia moje male corki a nie oszukujmy sie jako rodzice nic nie wiemy o tym do czego sa facebooki i snapchaty.

Patryk Tarachoń
Patryk Tarachoń
7 marca 2018 00:20
Reply to  Anonimowy

Zapraszam również na drugi blog który piszę (http://www.WsparcieBloga.blogspot.com). Na nim pojawiają się właśnie takie teksty. W książce z pewnością znajdziesz tego rodzaju podpowiedzi, ale właśnie kluczowym przekazem jest uświadomienie jakie korzyści płyną z SM i co w poszczególnych publikować.

Paulina Radziszewska
9 marca 2018 21:04

Miałam okazję przecztać tę książkę i przyznam, że jestem nią zachwycona. Jest napisana prostym językiem. Jest sporo książek o marketingu, ale są one tworzone w stricte przez marketingowy język, który nie każdy zrozumie.

Anonimowy
Anonimowy
7 marca 2018 10:36

Ta książka przydałaby się moim rodzicom. Zupełnie nie rozumieją technologii.

Joanna Bogielczyk
Joanna Bogielczyk
6 marca 2018 08:13

Będę polecać osobom, które wahają się przed działaniami w mediach społecznościowych, a prowadzą firmy. Książka wskaże korzyści i myślę, że pomoże podjąć decyzję.

Anonimowy
Anonimowy
5 marca 2018 17:40

Bardzo lubię książki o marketingu internetowym i polecam tę książkę wszystkim co o social-mediach nie mają bladego pojęcia. Po prostu z niej dowiedzą się wszystkiego co istotne i warte wiedzy. Statystyki tak jak Patryk mówi są dobrym dowodem dlaczego warto korzystać a sama książka w sobie dużo wyjaśnia dla niewtajemniczonych.

Anonimowy
Anonimowy
5 marca 2018 17:20

Myslalam ze to jakis post o tym jakie korzysci plyna z internetu ale w sumie po naglowku z ksiazka mozna sie domyslic. Wlasnie szukalam czegos o tym bo chcialabym wiedziec czym jest snap jak to mowia moje male corki a nie oszukujmy sie jako rodzice nic nie wiemy o tym do czego sa facebooki i snapchaty.

Shopping Cart
21
0
Would love your thoughts, please comment.x